Kampanie reklamowe

Jak promować firmę w sieci?

Ogromna ilość firm staje przed wyborem sposobu promowania swojej działalności w sieci, głównymi narzędziami są AdWord i pozycjonowanie. Niemniej jednak, absorbowanie tylko jednej z wybranych możliwości, jest bardzo niekorzystne, ponieważ tylko wykorzystanie obu rozwiązań jednocześnie pozwala na sukcesywne zaistnienie firmy w sieci. W związku z rozbieżnością zalet i właściwości Google AdWords i pozycjonowania, połączenie ich jest optymalnym rozwiązaniem które pomaga...

Czytaj dalej >

Google AdWords – kampania reklamowa

Aby zwiększyć ilość osób odwiedzających stronę internetową firmy, wystarczy stworzyć reklamę w Google AdWords. Jak to zrobić i na jakiej zasadzie działa ten system reklamowy? Zalety Google AdWords Google AdWords jest narzędziem reklamowym, które wyświetla internautom dopasowaną do określonych słów kluczowych reklamę danej firmy. Linki sponsorowane dopasowane są do fraz, jakie wpisywał użytkownik w wyszukiwarce i jakie zostały do niej przypisane przez twórcę...

Czytaj dalej >

Reklama sezonowa

Wyszukiwarka Google jest jednym z najlepszych miejsc do reklamy dla każdego, kto tylko świadczy jakiekolwiek sezonowe usługi lub też sprzedaje produkty ściśle uzależnione od danego okresu w roku. Każdego dnia z wyszukiwarki tej korzystają całe miliony internautów, którzy szukają za jej pomocą odpowiednich dla siebie produktów czy usług – dla niektórych osób jest to istna wyrocznia dotycząca tego, z jakich ofert powinni skorzystać. Zaznaczenie swojej obecności w tym...

Czytaj dalej >